Naturalne kuracje
Darmowa dostawa od 250 zł
 Promocje dla stałych klientów
 Kontakt Szybki i prosty

LOGISTYKA SKLEPU INTERNETOWEGO ÓSMY KONTYNENT:

Usługi kurierskie:

Sklep internetowy Ósmy Kontynent korzysta z usług kurierskich dwóch firm- InPost oraz Poczty Polskiej. Obecnie

istnieją cztery sposoby dostawy:

- Przesyłka kurierska PocztaPolska - 14 zł

- Przesyłka kurierska InPost - 13,9 zł

- Odbiór w paczkomacie lub punkcie odbioru InPost (sklepy Żabka, stacje Statoil, punkty lokalne) - 13,9 zł

- Odbiór w punkcie odbioru Poczty Polskiej- jeszcze niedostępny, ale zostanie uruchomiony w tym miesiącu (automaty pocztowe, stacje Orlen, kioski Ruch) - 14,9 zł

Wybór sposobu dostawy

Aby dokonać zamówienia należy wejść do ikonki "koszyk" znajdującej się w prawym górnym rogu. Po wejściu na stronę "Koszyka" pojawiają się poszczególne etapy zamówienia- podsumowanie, logowanie, adres, dostawa i płatność. 

Pod nimi znajduje się lista dokonanych zakupów wraz z podsumowaniem ceny zakupów i dostawy w prawym górnym rogu. Domyślnie ustawiona jest najniższa możliwa cena dostawcy (czyli 13,9 zł). W lewym dolnym rogu znajduje się okienko w którym można wpisać kod rabatowy. Pod nim znajdują się także sugestie dotyczące kodów rabatowych, jakich można użyć. Aktywacja kodów rabatowych związanych z zakupem produktów z zakładek "kategorie" i "outlet" następuje po wpisaniu kodu, który pojawi się w lewym dolnym rogu w koszyku po wybraniu produktów z tych kategorii. Jego wpisanie spowoduje obniżkę cen na dany produkt lub produkty. Sklep Ósmy Kontynent przewiduje również darmową dostawę. W przypadku dokonania zakupów za minimum 250 zł i wpisania kodu rabatowego DARMO w kroku zamówieniu "Dostawa" automatycznie pojawi się komunikat "za darmo" zamiast ceny przy ikonie wybranego sposobu dostawy. Aby dokonać zamówienia należy kliknąć w przycisk "Przejdź do dostawy i płatności" w prawym dolnym rogu.

W drugim etapie zamówienia- logowaniu należy wpisać swoje dane adresowe. Dane te nie będą nikomu udostępniane, bowiem szanujemy prywatność każdego klienta. Klient może zarejestrować się i utworzyć konto lub podać swoje dane adresowe (niezbędne do dokonania przesyłki) i kontynuować jako gość. Klient- zarówno zarejestrowany, jak i gość- może dodać kilka adresów, które automatycznie zapiszą się. Dzięki temu przy kolejnych zakupów osoby, które nie są zarejestrowane mogą wybrać dane adresowe (zapisane pod wybraną wcześniej nazwą) i przejść do sposobów dostawy.

Po naciśnięciu ikony kuriera (np. InPost, Poczta Polska) w menu "dostawa" automatycznie koszty dostawy są wliczone do zamówienia. Klient może wybrać także możliwość odbioru w punkcie odbioru InPost lub paczkomacie bądź też punktach odbioru Poczty Polskiej. Aby wybrać miejsce dostawy należy kliknąć w ikony odbioru w punkcie. Wówczas pojawi się mapa na której będzie można wpisać lub wybrać miejsce odbioru zamówienia.

Przesyłki pakujemy tego samego dnia od zamówienia. W przypadku dokonania zamówienia przed godziną 12 sprzedawca pakuje paczkę i zamawia kuriera tego samego dnia. Dzięki temu paczka jest gotowa do odbioru na następny dzień. W przypadku dokonania zamówienia po godzinie 12, paczka zostaje dostarczona na następny dzień roboczy.