Naturalne kuracje
Darmowa dostawa od 250 zł
 Promocje dla stałych klientów
 Kontakt Szybki i prosty

Dostawa

 

Klient może składać zamówienia 7 dni w tygodniu calodobowo. Czas dostawy w dni robocze to maksymalnie 24 h. Zamówienia złożone do godziny 14:00 realizujemy tego samego dnia. Dostawy realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy InPost. Istnieje możliwość odbioru zamówienia w ponad 15 tysiącach miejsc w całej Polsce- stacjach Orlen i Statoil, sklepach Fresh i Żabka, kioskach Ruchu oraz paczkomatach. Nie wysyłamy żywności w szklanym opakowaniu do paczkomatów. Darmowa dostawa od 250 zł!

 

Zwroty

 

1. Klientowi przysługuje terminu 14 dni na odstąpienie od umowy. Do zachowania terminu klient zobowiązany jest do poinformowania sprzedawcy o swojej decyzji za pośrednictwem adresu e-mail info@osmykontynent.pl. Odstąpienie od umowy sprzedaży towarów zawartej przez internet, powoduje, że ta umowa jest uznana za niewiążącą przez strony.

2. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy, sprzedawca jest zobowiązany zwrócić klientowi środki finansowe przekazane sprzedawcy za zamówienie nie później niż 14 dni od dnia, w którym został poinformowany o decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy. Sprzedawca zastrzega, że odstąpienie od umowy prawnej zobowiązuje go do zwrotu płatności za dostarczone zamówienie wraz z kosztem przesyłki.

3. Klient zobowiązany jest do opłaty kosztów zwrotu przesyłki. 

4., Produkty o krótkiej dacie ważności są umieszczane przez Sprzedawcę w kategorii „Outlet” i sprzedawane w niższej cenie. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, których przedmiotem są produkty, których data ważności jest krótsza niż 16 dni.

5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w przypadku gdy towar jest już przeterminowany w momencie poinformowania przez Klienta Sprzedawcy o chęci dokonaia zwrotu.

6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w przypadku gdy towar został zakupiony w publicznej aukcji.

 

Tryb reklamacyjny

W celu zgłoszenia reklamacji towarów prosimy o przesłanie poprzez adres e-mail albo drogą pocztową następującego zgłoszenia reklamacyjnego znajdującego się również na stronie internetowej UOKIK https://www.uokik.gov.pl:

Miejscowość, data

Do

(pełna nazwa i adres siedziby przedsiębiorcy)

 

 

Imię, nazwisko

Adres konsumenta

 

 

Reklamacja towaru

 

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …… towar jest wadliwy. Wada polega na ………………… Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:

 

  • wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)
  • nieodpłatną naprawę towaru* (art. 561 § 1)
  • obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………../przekazem pocztowym na mój adres* (art. 560 § 1)
  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ………….* (art. 560 § 1)

 

 

Z poważaniem

(Imię i nazwisko)